loading...
فروشگاه عطر ادکلن لوازم آرایشهی بهداشتی آرامیس
آرامیس بازدید : 18 یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ادوپرفیوم ورسای رد ادن Versailles Red Eden زنانه حجم 100ml با ماندگاری بالا و بوی مطبوع هر کسی را وادار به پرسش درباره ادکلن تان می‌کند. بوی ظریف و طبیعی رد ادن در هر ذهنی باقی می‌ماند. احساس آشنا با طبیعت در کنار ماندگاری طولانی و قیمت مناسب محصولات شرکت ورسای توجه عطرشان زیادی را به خود جلب کرده است. این عطر مناسب کسانی است که به بوهای شیرین و گرم علاقه دارند.

با استفاده از عطر مدل رد ادن شما در سطح اول بویی مشابه لیچری، گلابی، سیب سرخ و نارنگی احساس می‌کنید. سپس بعد از چند دقیقه در سطح دو بوهایی مانند گل مگلونیا، یاس، فریزیا، گل نخود به مشام تان می‌رسد. و در نهایت رایحه وانیل، شکلات، چوب صندل سفید، کهربا و پرالین برای ساعت ها باقی می ماند. شما می توانید برای ماندگاری بیشتر دقیقا پس از استحمام در نقاطی که بدن نبض دارد، از ادوپرفیوم ورسای رد ادن استفاده نمایید.

خرید ادوپرفیوم ورسای رد ادن زنانه Versailles Red Eden

ادوپرفیوم ورسای رد ادن زنانه دقیقا رایحه ای مشابه با عطر مشهور ویکتوریا سکرت نویر تیس را شکل داده است. شما اگر طرفدار عطرهای برند ویکتوریا سکرت هستید، می توانید با هزینه ای بسیار متناسب از این رایحه ها بهره مند بشوید.

برای خرید ادوپرفیوم ورسای رد ادن Versailles Red Eden زنانه حجم 100ml کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 18 یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فلویید ضد آفتاب فیزیکال SPF 30 الارو  طبیعی جهت محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB است، معمولا ضدآفتاب های دارای فیلترهای فیزیکی، سنگین هستند، سبب ایجاد رد سفیدی بر روی پوست می شوند و در برابر تعریق صورت مقاوم نیستند. ضد آفتاب فیزیکال الارو به گونه ای فرموله شده که علاوه بر بافت بسیار سبک و جذب بالایی که دارد، هیچ گونه رد سفیدی بر روی پوست بر جای نمی گذارد.

لازم به ذکر است، ضد آفتاب فیزیکال الارو SPF30، فاقد پارابن می باشد و هیچ اسانسی در آن استفاده نشده است. بنابراین حتی برای پوست حساس اطراف چشم هم قابل استفاده است.

فلویید ضد آفتاب فیزیکال SPF 30 الارو را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.

برای خرید فلویید ضد آفتاب فیزیکال SPF 30 الارو کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 15 شنبه 01 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note این محصول دو در یک داشتن ظاهری بلند و عالی برای ابروهاست. این محصول امکان پر کردن و طراحی کردن و همچنین شانه کردن، حالت دادن و ثابت کردن ابروها را در دو مرحله آسان فراهم می کند. روغن دانه آفتاب گردان، روغن گردو و ویتامین E این محصول برای ریشه ابروها بسیاری مغذی است و علاوه بر این، به رشد ابروها کمک می کند.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

برای خرید ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 14 شنبه 01 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ادوپرفیوم زنانه ورسای فایر گرل حجم 100ml ساخت کشور ایران است.

ادوپرفیوم زنانه ورسای فایر گرل مدل FIRE GIRL حجم 100ml را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

برای خرید ادوپرفیوم زنانه ورسای فایر گرل مدل FIRE GIRL حجم 100ml کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 16 پنجشنبه 30 فروردین 1403 نظرات (0)

پالت سایه ابرو نوت Note برای دستیابی به ابروهایی خوش فرم، طبیعی و مشخص از سایه پودری رنگی، هایلایتر، روشن کننده و موم در چند مرحله استفاده کنید.

پالت سایه ابرو نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

برای خرید پالت سایه ابرو نوت Note کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 14 پنجشنبه 30 فروردین 1403 نظرات (0)

 پالت پودری کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting هر پالت سه رنگ برای کانتورینگ صورت، مشخص کردن استخوان گونه، باریک نشان دادن بینی و زاویه دار کردن خطوط فک دارد. این محصول برای انواع پوست مناسب است. باف آن بطورت سبک و پودری است که براحتی با یکدیگر مخلوط می شوند.

پالت پودری کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

برای خرید پالت پودری کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 14 چهارشنبه 29 فروردین 1403 نظرات (0)

کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت Note یک محصول با چندین قابلیت از قبیل محوکنندگی ، روشن کنندگی و برطرف کنندگی نواقص پوست است که با ترکیبات موثری که دارد می تواند علائم خستگی و کم آبی پوست را نیز از بین ببرد.

کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

برای خرید کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت Note کلیک کنید.

آرامیس بازدید : 14 چهارشنبه 29 فروردین 1403 نظرات (0)

پالت کرمی کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting هر پالت سه رنگ برای کانتورینگ صورت، مشخص کردن استخوان گونه، باریک نشان دادن بینی و زاویه دار کردن خطوط فک دارد. این محصول برای انواع پوست مناسب است. باف آن بطورت سبک و کرمی است که براحتی با یکدیگر مخلوط می شوند.

پالت کرمی کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

برای خرید پالت کرمی کانتور پرفکتینگ نوت مدل Perfecting کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 13 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

رژ لب جامد مات نوت سری Mattemoist، مصرف این محصول به لب ها ظاهری مات با بافت نرم می دهد. در 16 رنگ فریبنده و جذاب تولید شده است. همچنین موجب حفظ رطوبت و چربی لب ها در طی روز می شود.

رژ لب جامد مات نوت سری Mattemoist را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

آرامیس بازدید : 15 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist مایع بودن این رز لب باعث می شود تا لب ها نرم و شاداب شوند. در 16 رنگ فریبنده و جذاب تولید شده است. در فرمولاسیون این رژ لب روغن ماکادامیا و ویتامین E وجود دارد که سبب مرطوب نگه داشتن لب و ماتی آن در طی روز می شود.

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

برای خرید رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist کلیک کنید. 

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 5,745
  • بازدید کلی : 5,745