loading...
فروشگاه عطر ادکلن لوازم آرایشهی بهداشتی آرامیس
آرامیس بازدید : 18 سه شنبه 15 خرداد 1403 نظرات (0)

ریمل بلند کننده لش آپ کلیک نوت ساخت کشور ایران است. ریمل ‌های بلند کننده مژه یک انتخاب مناسب برای کسانی است که با وجود داشتن مژه‌های پرپشت، از کوتاهی موهای آن رضایت ندارند و می‌خواهند مژه‌ها بلندتر به نظر برسد. ریمل لش آپ کلیک نوت حاوی روغن بادام در بسته‌بندی ویژه کلیکی یک ریمل بلند کننده و حالت دهنده قوی مژه‌ها به شمار می‌رود که از حساسیت‌های چشمی نیز جلوگیری می‌کند.

یک ریمل مرغوب علاوه بر استفاده از فرمولاسیون و مواد اولیه مناسب، یک برس مویی استاندارد نیز برای حالت دهی به مژه‌ها استفاده می‌کند تا با پوشش یکنواخت مژه آرایش چشم ماندگارتری داشته باشید. با ریمل لش آپ کلیک نوت می‌توانید به کمک برس مخصوص، بلندی فوق العاده‌ای به مژه‌های خود ببخشید. فرمول گیاهی این محصول حاوی روغن بادام و عاری از پارابن، PEG و TEA است و بهترین انتخاب برای چشم‌های حساس است.

برس شبدر مانند با سطح مقطع صلیبی منحصر به فرد آن، مژه‌ها را از ریشه می‌گیرد، در حالی که فرمول سبک اما غنی آن، مژه‌های شما را بلند و حجیم کرده که در تمام طول روز باقی می‌ماند.
وجود روغن بادام در این ریمل نوت به دلیل داشتن ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدانی قوی به سلامت موها کمک کرده، ضمن آنکه وجود مقادیر بالایی منیزیم سبب تغذیه مژها و پرپشت کردن آن‌ها می‌شود.
ریمل لش آپ کلیک نوت همچون دیگر محصولات آرایشی نوت از مواد اولیه مرغوب و مورد تایید متخصصان پوست تهیه شده است و ضمن پوشش دهی یکنواخت، سبب کاهش حساسیت چشمی می‌شود.
این محصول با فرمول گیاهی در بسته بندی ویژه با درب کلیکی عرضه شده است تا سهولت استفاده را بیشتر کرده و مانع از خشک شدن مایع ریمل شود.

روش مصرف ریمل لش آپ کلیک نوت

با استفاده از فرچه ریمل مژه‌ها را به سمت بالا حالت داده و اجازه دهید تا مواد روی مژه خشک شود. برای حالت‌ دهی بهتر به مژه‌ها به خصوص اگر مژه‌های صاف و بدون حالت دارید، می‌‌توانید ابتدا از فرمژه کمک بگیرید. برای ایجاد بیشترین طول، باید حداقل دو لایه از آن روی مژه‌ها بزنید. بهترین زمان مصرف ریمل های نوت تا ۶ ماه بعد از باز کردن درب محصول است.

برای خرید ریمل بلند کننده لش آپ کلیک نوت کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 22 سه شنبه 15 خرداد 1403 نظرات (0)

دراپ هایلایتر مایع نوت ساخت کشور ایران تحت لیسانس ترکیه است. هایلایتر یک ابزار پرکاربرد در آرایش‌های رسمی و حرفه‌ای است که با برجسته و براق کردن برخی از نقاط صورت به زیبایی هرچه بیشتر شما در مجالس و مهمانی‌ها کمک می‌کند. دراپ هایلایتر مایع نوت با بافت سبک و فاقد چربی خود به آسانی و به طور یکنواخت بر روی پوست پخش شده و درخشندگی زیبایی به پوست می‌بخشد و به محو شدن عیوب کوچک کمک می‌کند. با ترکیب این محصول با کرم پودر فوق العاده نوت می‌توانید ظاهری شفاف‌تر و کمی درخشندگی بر روی پوست خود ایجاد کنید.

ماندگاری بالای دراپ هایلایتر مایع به همراه ایجاد ظاهری درخشان با جلوه‌ای طبیعی این محصول را از هایلایترهای مشابه در بازار متمایز کرده است.
این محصول در دو رنگ جذاب و زیبا برای انواع پوست تولید شده و همچون دیگر محصولات برند نوت فاقد پارابن و مورد تایید متخصصان پوست است.

روش مصرف دراپ هایلایتر مایع نوت

ابتدا با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده، پوست را آماده‌سازی کرده و پس از استفاده از پرایمر و کرم پودر نوت، هایلایتر را در نواحی صورت که می‌خواهید برجسته‌تر نمایان شود، به صورت خطی استفاده کنید.

به طور معمول هایلایتر روی استخوان گونه، تیغه استخوان بینی، قوس ابرو و دو طرف پیشانی به سمت گوش و همچنین چانه استفاده می‌شود.

برای خرید دراپ هایلایتر مایع نوت کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 20 دوشنبه 14 خرداد 1403 نظرات (0)

کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. کانسیلر نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می‌دهد. کانسیلرها وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دست کردن پوست را قبل از آرایش بر عهده دارند و اغلب به دلیل حساسیت پوست دور چشم که هم نازک و هم تیره‌تر از دیگر نواحی صورت است، به کار می‌روند.
کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای که در سه رنگ و برای انواع پوست به بازار عرضه شده به روشن كردن تیرگی‌ها، كاهش پف و به حداقل رساندن چین و چروك و خطوط ظریف زیر چشم كمك می‌كند

کانسیلر، کرم پودری با غلظت بسیار بالاست که گودی، سیاهی دور چشم و لکه‌های روی پوست را می‌پوشاند و اغلب پیشنهاد می‌شود بعد از کرم پودر روی صورت استفاده شود. یکی از محصولات برند بلک دایموند، کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای است که پوشش نسبتا خوبی برای کاور گودی و سیاهی دور چشم دارد.

کانسیلر جنتل تاچ حاوی ترکیبات ضد چروک قوی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری نموده و پوست اطراف چشم را روشن‌تر و نرم‌تر کرده و ظاهری شاداب و با طراوت را به آن می‌بخشد.
این محصول در نقاط زیر چشم که تیرگی محسوسی دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی لکه‌های پوستی و جوش‌ها را می‌پوشاند و در نهایت، کانسیلر از ریزش سایه آرایشی زیر چشم جلوگیری می‌کند.
کانسیلر جنتل تاچ در ۳ رنگ نزدیک به پوست شما موجود است و با جدیدترین فرمولاسیون اروپا حاوی ترکیبات ضد چروک قوی است.

نحوه مصرف کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای

کانسیلر را با استفاده از اپلیکاتور نرم آن برای پوشش دادن پوست ناحیه زیر چشم به کار ببرید و با ضربات آهسته سرانگشتان به آرامی و به طور یکدست روی پوست پخش کنید.

برای خرید کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 22 دوشنبه 14 خرداد 1403 نظرات (0)

بکد هایلایتر پودری نوت ساخت کشور ایران است. هایلایتر یک ابزار تکمیلی برای متعادل سازی چهره در آرایش صورت به شمار می‌رود که سبب جلا و درخشندگی بیشتر پوست شده و جلوه آرایش را زیبا و ماندگار می‌کند. بکد هایلایتر پودری و جامد نوت یک محصول نرم با بافتی ابریشمی است که با داشتن روغن ماکادامیا، جلوه‌ای درخشان و مرواریدی روی پوست ایجاد کرده و درخشندگی طبیعی به آن می‌بخشد.

راهنمای انتخاب و خرید بیکد هایلایتر پودری جامد نوت

متعادل سازی چهره با استفاده از یک هایلایتر خوب آخرین گام در یک آرایش حرفه‌ای است که برق خاصی به صورت داده و درخشندگی پوست را بیشتر می‌کند. بکد هایلایتر جامد پودری نوت با رنگدانه‌های مرواریدی خاص در فرمول خود ظاهری درخشان بر روی پوست ایجاد می‌کند. بافت این محصول به لطف پروسه‌ پخت ویژه حس خوشایندگی در هنگام استفاده ایجاد می‌کند.

این هایلایتر فوق العاده نرم و ابریشمی را می‌توان به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد تا پوششی سفارشی و جلوه‌ای درخشان بر روی پوست ایجاد کرد.
در فرمولاسیون این هایلایتر از روغن ماکادامیا استفاده شده است که به دلیل داشتن اسید پالمیتولئیک، به تعادل چربی و رطوبت پوست کمک می‌کند. از آنجایی که سطح اسید پالمیتولئیک با افزایش سن کاهش می‌یابد، بازگرداندن سطح این اسید چرب به میزان نرمال از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است.
با ترکیب این محصول با کرم پودر فوق العاده نوت می‌توانید ظاهری شفاف‌تر و کمی درخشندگی بر روی پوست خود ایجاد کنید.
ماندگاری بالای هایلایتر جامد نوت به همراه ایجاد ظاهری درخشان، جلوه ای طبیعی و بافتی مخملی این محصول را از هایلایترهای مشابه در بازار متمایز کرده است. بکد هایلایتر جامد پودری نوت به خصوص برای کسانی که پوستی چرب دارند، انتخابی ایده آل است، زیرا کمترین میزان چربی را داشته و سبب ایجاد جوش روی پوست نمی‌شود.
این محصول در دو رنگ جذاب و زیبا برای انواع پوست تولید شده و همچون دیگر محصولات برند نوت فاقد پارابن و مورد تایید متخصصان پوست است.

روش مصرف بکد هایلایتر پودری جامد نوت

ابتدا با استفاده از کرم‌ های مرطوب‌ کننده پوست را آماده‌ سازی کرده و پس از استفاده از پرایمر و کرم پودر نوت، هایلایتر جامد نوت را با استفاده از برس مخصوص در نواحی صورت که می‌خواهید برجسته‌تر نمایان شود، به صورت خطی استفاده کنید.

به طور معمول هایلایتر روی استخوان گونه، تیغه استخوان بینی، قوس ابرو و دو طرف پیشانی به سمت گوش و همچنین چانه استفاده می‌شود.

برای خرید بکد هایلایتر پودری نوت کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 25 یکشنبه 13 خرداد 1403 نظرات (0)

پنکیک از لوازم آرایشی پرکاربرد است که برای رفع نقایص صورت، فیکس کردن، یکدست کردن و خشک کردن آرایش استفاده می‌شود و اغلب با انواع پوست سازگاری دارد. پنکک ساده مای در پنج رنگ متنوع، قدرت انتخاب شما را برای انتخاب یک پنکک متناسب با رنگ پوست افزایش داده و به پوست شما ظاهری لطیف و یکنواخت می‌دهد و چربی‌های اضافی پوست را جذب می‌کند.

پنکک جزء لوازم آرایشی پر مصرف بانوان هستند که برای تثبیت آرایش صورت و رفع نقایص پوست استفاده می‌شود. پنکک به دلیل داشتن حالت پودری و فشرده، در برابر تعریق و گرما ماندگاری میکاپ را بیشتر کرده و به تثبیت آرایش کمک می‌کند. پنکک ساده مای در پنج رنگ متنوع تولید شده و این امکان را پدید آورده که بانوان با هر نوع تناژ پوستی بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند.

پنکک ساده مای یکنواخت کننده سطوح پوست بوده و ظاهری مات و پوستی یکنواخت را برای بانوان به خصوص بانوان جوان به ارمغان می‌آورد.
این محصول با جذب چربی‌های اضافی صورت ماندگاری آرایش را بر روی پوست افزایش داده و مانع از بسته شدن منافذ پوست می‌شود.
در تولید این محصول همچون دیگر محصولات آرایش صورت مای از مواد مرغوب استفاده شده است تا پوست حساس صورت آسیب نبیند.
این پنکک در دو نوع ساده و آینه‌دار و در پنج رنگ متنوع تولید شده است.

برای خرید پنکیک ساده مای کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 17 یکشنبه 13 خرداد 1403 نظرات (0)

پنکیک بلک دایموند مای آینه دار ساخت کشور ایران است. پنکک‌ها از لوازم آرایشی تکمیل کننده آرایش صورت به خصوص برای افرادی است که پوستی چرب داشته و از آن برای پوشش ناهمواری‌های پوست استفاده می‌کنند تا چهره‌ای یکنواخت و بدون عیب داشته باشند. پنکک آینه ‌دار دلوکس بلک دایموند مای حجم 10 گرم و در چهار رنگ با ماندگاری طولانی مدت بدون تغییر رنگ، با بافتی نرم و مخملی، جلوه‌‍ای خاص را به شما می‌دهد و چهره شما را یکدست و زیبا می‌کند.

پنکک آینه ‌دار دلوکس بلک دایموند مای برای ایجاد پوششی یکنواخت و مخملی بر روی پوست تهیه شده و بافتی بسیار سبک و متفاوت نسبت به محصولات مشابه دارد. ماندگاری این پنکک بالا بوده و در طول روز بدون تغییر رنگ بر روی پوست می‌ماند. پنکک دلوکس با ماندگاری طولانی، جلوه‌ای یکدست و زیبا به پوست شما هدیه می‌دهد.

بافت پنکک بلک دایموند مای نرم، مات و مخملی بوده و جلوه‌ای یکدست و بی عیب و نقص از پوست به نمایش می‌گذارد.
این محصول بلک دایموند با قابلیت تجدید استفاده در طول روز، قدرت پوشانندگی بالایی برای پوست به ارمغان می‌آ‌ورد.
این محصول با جدیدترین فرمولاسیون تولید لوازم آرایشی اروپا و کاملا ایمن در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین مثل سرب و جیوه تولید شده است.
پنکک بلک دایموند در چهار طیف رنگی متنوع، این امکان را پدید آورده که بانوان با هر نوع تناژ پوستی بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند.

نحوه مصرف پنکک دلوکس بلک دایموند مای

برای استفاده از پنکک دلوکس به صورت مرطوب، کاملا پد را خیس کرده و آب آن را بگیرید. سپس پنکک را با پد نم دار به صورت ضربه‌ای روی صورت بزنید. اگر از پرایمر، مرطوب کننده، کرم ضدآفتاب و یا کرم پودر براق استفاده کرده‌اید، باید پنکک را با پد خشک به صورت ضربه‌ای روی پوست صورت بزنید تا آرایش شما را تکمیل کند. بهتر است پنکک در زیر چشم‌ها استفاده نشود، چون پودر آن داخل خطوط ریز شده و نمایی بد به آرایش می‌دهد.

برای خرید پنکیک بلک دایموند مای آینه دار کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 10 شنبه 12 خرداد 1403 نظرات (0)

کرم پودر ولوت بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. کرم پودر اصلی‌ترین محصول برای آرایش صورت به شمار می‌رود که می‌توانید متناسب با نوع و رنگ پوست خود، محصول مناسب را انتخاب کنید. مهمترین ویژگی کرم پودر این است که پوست صورت را یکدست کرده و آن را برای انجام سایر کارهای گریم و میکاپ آماده می‌کند.
کرم پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای محصولی مناسب برای زیرسازی و آماده‌کردن پوست است که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر کارشناسان مجرب تولید شده و در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین کاملا ایمن ‌است.

کرم پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای نسل جدید کرم پودرهای مخملی با فرمولاسیون نیمه مات برای استفاده انواع پوست است. این محصول موجب کاهش منافذ باز پوست شده و عیوب پوست را بهبود می‌بخشد. این کرم پودر به آسانی روی پوست پخش شده و پوششی صاف و یکنواخت ایجاد می‌کند. فرمولاسیون نیمه مات این کرم پودر مشکی مای، نمایی طبیعی و بی‌عیب و نقص را به پوست شما هدیه می‌دهد. حجم این محصول ۳۵ میلی لیتر است.

  • کرم پودر نیمه مات مدل ولوت با بافتی نرم و کرمی شکل، پوششی کاملا طبیعی و مخملی روی پوست ایجاد می‌کند. رنگ‌دانه‌های ریز کرم پودر مات از براق شدن پوست جلوگیری کرده و باعث می‌شود که منافذ پوست محو شوند و به پوست ظاهری زیبا، مات و یکدست همراه با ماندگاری بالا عرضه کند.
  • با کرم پودر ولوت دیگر نگران برق زدن کرم پودر روی پوست صورت خود نباشید، زیرا این محصول میزان درخشندگی را با جذب چربی که روی سطح پوستتان است، کنترل می‌کند و در برابر رطوبت نیز مقاوم است و بنابراین آرایش شما را ماندگار می‌کند.
  • ویژگی دیگر کرم پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای ایمنی آن در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین مثل سرب، جیوه و همچنین محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب است.
  • کرم پودرهای بلک دایموند با پوشانندگی مناسب برای پوشاندن ناهماهنگی‌ها و ماندگاری بالا به همراه اس پی اف ۱۵، حس رضایت را برای انواع پوست دارد.

نحوه مصرف کرم‌ پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای

کرم پودر را با نوک انگشتان به صورت ضربه‌ای روی پوست بزنید تا منافذ پوست بسته شود. این کار باعث افزایش گردش خون در سطح پوست می‌شود و به پوشش بیشتر کرم پودر کمک می‌کند.

برای خرید کرم پودر ولوت بلک دایموند مای کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 14 شنبه 12 خرداد 1403 نظرات (0)

کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. یکی از مشکلات اصلی پوست‌های چرب، درخشش بیش از اندازه آن‌ها به دلیل وجود سبوم بالا است. درخششی که چهره را غیر طبیعی و چرب نشان می‌دهد. بنابراین برای زیرسازی آرایش پوست چرب، باید از لوازم آرایشی که این درخشش را کاهش داده و ساختاری غیر کومودون زا داشته باشد استفاده کرد. همچنین برای داشتن یک آرایش روز زیبا، یا آرایش در فصول سرد سال، کرم پودر مات برای طبیعی جلوه دادن صورت یکی از بهترین انتخاب‌ها است. کرم پودر مات بلک دایموند مدل مت با 6 رنگ زیبا و نزدیک به پوست، آن را کاملا مات، یکدست و یکنواخت می‌کند.

در کرم پودر مات فاقد چربی بلک دایموند مای مدل مت از فرمولاسیون غیر کومودون زا استفاده شده است، این کرم پودر از لاین بلک دایموند مای نسبت به کرم پودرهای معمولی سبک تر بوده و روی پوست حس چربی ایجاد نمی‌کند. همچنین کاور و ماندگاری بالایی داشته و ضمن یکدست و یکنواخت کردن پوست، جلوه‌ای مات و زیبا به آن می‌بخشد. حجم محصول ۳۵ میلی لیتر است. کرم پودر مت مای به دلیل استفاده از تیتانیوم دی اکساید در ساختار خود دارای SPF 15 بوده و از پوست شما در برابر تابش فرابنفش خورشید محافظت می‌کند. همچنین این کرم پودر دارای بافتی نرم و مخملی است.

سبومین به کار رفته در کرم پودر بلک دایموند ، چربی پوست را کنترل کرده و با کاهش میزان آن از بروز جوش و آکنه روی پوست صورت شما پیشگیری می‌کند.
هنگام انتخاب کرم پودر باید به این نکته توجه داشته باشید، که رنگ آن نزدیک به پوست شما باشد، تا آرایش شما طبیعی و زیبا‌تر به نظر برسد. این کرم پودر مانند کرم پودر آکنه لاین مای سبوم پوست را تنظیم کرده و از براقیت بیش از حد پوست شما جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف کرم پودر مات فاقد چربی بلک دایموند مای

صورت را با شوینده و پاک کننده ویژه پوست خود کاملا تمیز کنید. سپس بسته به نیاز صورت از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. سپس به مقدار کافی کرم پودر را روی صورت، براش آرایشی یا اسفنج نم دار گذاشته و به صورت دایره‌وار روی پوست صورت خود پخش کنید و اجازه دهید تا کرم پودر خشک شود. این محصول برای استفاده خارجی بوده و باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود، در صورت بروز هرگونه حساسیت به محصول، مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

برای خرید کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 11 جمعه 11 خرداد 1403 نظرات (0)

.

کرم پودر آکنه لاین مای ساخت کشور ایران است. کرم پودر یکی از محبوب‌ترین لوازم های آریش برای زیرسازی است. کرم پودر خوب ضمن رفع نقایص صورت، باعث ماندگاری بیشتر آرایش شده و رنگ پوست شما را یکدست می‌کند. اگر دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند، در انتخاب کرم پودر توجه داشته باشند که کرم پودر انتخابی شما، باید درخشش صورت شما را بیش از اندازه نکرده و همچنین باعث ایجاد جوش و آکنه روی صورت شما نشود. کرم پودر آکنه لاین مای با بهره بردن از مواد تنظیم کننده چربی پوست و مات کننده در سه رنگ دوست داشتنی و نزدیک به پوست، انتخابی فوق‌العاده برای پوست شماست.

کرم پودرها به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای زیرسازی آرایش، معمولا در تمام برندهای آرایشی تولید می‌شوند. یک کرم پودر خوب برای پوست چرب علاوه بر داشتن ترکیب غیر کومودن زا باید سبک تر از کرم پودرهای معمولی بوده و چربی پوست را نیز تنظیم کند. کرم پودر آکنه لاین مای ضمن بهره بردن از این خصوصیات، با استفاده از تیتانیوم دی اکساید، دارای SPF 8 بوده و درخشش بیش از حد صورت شما را با استفاده از سبومین کنترل می‌کند.

سبومین چربی پوست را کنترل کرده و با کاهش میزان آن از بروز جوش و آکنه روی پوست صورت شما پیشگیری می‌کند. ترکیب کرم پودر آکنه لاین مای بسیار سبک بوده و پوشش دهی مناسبی دارد. این ترکیب غیرکومودون زا و فاقد چربی بوده و در نتیجه باعث ایجاد جوش و آکنه روی صورت شما نمی‌شود. در هنگام انتخاب رنگ کرم پودر دقت کنید که کرم پودر یک درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. حجم این محصول ۳۵ میلی لیتر است.

برای خرید کرم پودر آکنه لاین مای کلیک کنید. 

آرامیس بازدید : 12 جمعه 11 خرداد 1403 نظرات (0)

کرم پودر تیوبی مای مدل لانگ لستینگ ۵ رنگ کرم پودر تیوپی مای دارای SPF می باشد، همچنین از چربی درون این کرم استفاده نشده است. این کرم را براساس رنگ پوست میتوان تهیه نمود و رنگ بندی آن مختص پوست های گندمی، روشن و بژ است. این کرم همانطور که از نامش مشخص است، در تیوپ نگهداری و عرضه می شود. دارای SPF 8 می باشد و جنس محفظه تیوپی آن نیز پلاستیک است. این کرم پودراگر در معرض آفتاب هم قرار بگیرید، همچون یک ضد آفتاب از پوست شما در مقابل اشعه های مضر مراقبت می کند. این کرم پودر سبوم پوست را تنظیم و کنترل می نماید، سبوم ماده ای از جنس چربی و آخرین غده سبابه پوست می باشد که سبب چرب شدن پوست می گردد. در واقع این کرم چربی اضافی بر روی پوست شما باقی نمی گذارد و برای کسانی که پوستی چرب دارند و جوش و آکنه رهایشان نمی کند، بسیار محصول مناسبی است. این کرم بدون ایجاد بستری برای جوش زدن پوست های چرب، به رفع خال، لک، جای جوش و انواع نواقص پوستی شما کمک می نماید. کرم پودر تیوپی مای فاقد مواد شیمیایی، حساسیت زا، پارابن و اسانس می باشد. کرم پودر تیوپی مای جهت مصرف برای چه پوستی پیشنهاد می گردد؟ کرم پودر تیوپی مای برای همه نوع پوست قابل استفاده است. تاثیر کرم پودر تیوپی مای بر روی پوست اصلی ترین تاثیر کرم پودر تیوپی مای پوشش فوق العاده مناسب و بالای آن می باشد. در واقع شما با استفاده از این کرم قادر خواهید بود، عیوب و نواقص پوستی خود را پوشانده و جلوه زیبایی به پوست خود بدهید.

برای خرید کرم پودر تیوبی مای مدل لانگ لستینگ ۵ رنگ کلیک کنید. 

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 5,635
  • بازدید کلی : 5,635